Den grønne tosse.

I lørdags så jeg en fin pige på Prinsessegade. Hun havde pink hår, pink tøj og pinke støvler. Alle der gik forbi hende smilede stort.

Her på Amager har vi mange skæve eksistenser. Vi har “papegøje-manden”, der kører på sin el-drevne kørestol med en papegøje på skulderen. Vi har “den hjemløse bamse-fyr” der har sine bamser med når han sælger Hus Forbi blade. Og han snakker med dem. Vi har den gamle demente mand der tror at vi er i krig og nogen gange kaster “bomber” (flasker), for derefter hastigt at gemme sig bag noget.

Alle disse skønne mennesker gør min hverdag en lille smule hyggeligere.

Så hvorfor er det at jeg selv går klædt som 87% af resten på min alder?? Hvorfor vil man ligne alle de andre, når man istedet kunne ta en grøn paryk på sammen med sine yndlings blinke-solbriller? Måske kunne man få andre til at smile lidt, mens man selv blev i lidt bedre humør?

Det tror jeg at jeg gør.. I næste uge måske…

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Den grønne tosse.

  1. Gitte Grøning Kildelund

    Hej Linnea. Hvor stærkt gået – nu med blog – lækkert med kyndig MM hjælp og jeg ved 100% du har masser på hjertet. Fra Amar-land eller andre steder rundt omkring. Dette er så mit første indlæg på en blog ever – jeg støtter total op om numsenisse projektet.

    kisses and hugs Gitte

  2. Stella Nielsen

    Jeg glæder mig helt vildt til at læse mere om din hverdag! 😀 Det kan godt være at du klæder dig som 87% af alle andre på din alder, men du laver helt sikkert en del seje og specielle ting i din hverdag, som langtfra alle kan prale af eller gøre kunsten efter!!!
    Hver gang jeg fortæller nogen om den her fantastiske veninde jeg har, så nævner jeg altid de store kontraster du rummer… for eksempel, at du klæder dig som en sød lille pige, men desuden er uddannet smed! Hehe… det får altid folk til at smile, præcis som hvis du rendte rundt i pink dagen lang…

    Kram og Kærlighed

    – Stella

  3. Rina

    Hehe Godt begyndt – god start…

Skriv en kommentar